sâmbătă, 23 iulie 2011

Conversation with my mother II

O sa incetezi vreodata sa ma compari cu alti idioti care sunt mai buni decat mine? Daca nu`ti convine inlocuieste`ma cu ei.
Pe bune, lasa`ma dracului in pace si accepta`ma asa cum sunt. Doar pe mine ma ai, asa ca lasa`ma daca vrei sa ma mai ai. Nu incerca sa ma faci un om mai bun pentru ca n`am de gand sa`ti fac pe plac. De ce naiba trebuie sa fie intotdeauna asa cum zici tu? Ei bine, nu e. Nici d`al dracu`.
Iti aduci aminte cand ma bateai cand eram mica? Cand faceam o prostioara. Iti aduci aminte? Inca ma mai doare. Ma simt ca un gunoi cand imi amintesc asta. M`ai facut sa devin slaba, fricoasa, supusa. Mi`ai distrus personalitatea de fata puternica. Urma sa devin o fata puternica. Dar din cauza ta am fost mica si confuza. Ma temeam. De tine. De tot. Ai distrus un caracter, un om. Puteam sa fiu asa cum mi`am dorit eu sa fiu. A fost nevoie de ani intregi, de chin, de renuntare, de lupta, ca sa fiu cea care sunt acum. Si nu`mi pare rau ca am ingropat fata care eram. Dar sa nu crezi ca am uitat. Tin minte tot. Si inca doare.
Gata. Acum m`am descarcat de tot. Pot incheia subiectul pe veci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu