miercuri, 26 septembrie 2012

Cantec pentru tine

Pentru tine.. Toate cantecele din lume... Toate melodiile pe care sufletul meu le iubeste... Pentru tine... Cand nu va mai exista muzica sufletul meu iti va canta el singur... Iti va canta ca privighetoarea lui Wilde care a fost strapunsa de un spin pentru a rosi un trandafir... Pentru tine... Iti voi canta neobosita pana cand iti voi rosi si tie sufletul... Pana cand voi smulge doar zambete de la tine... Pentru tine... Cand sufletul tau e pe moarte te voi resuscita prin muzica sufletului meu... Pentru tine...
Pentru tine... Sunt aici, dar nu sunt acolo... As vrea sa fiu acolo pentru tine... As vrea sa te privesc plangand si sa stau ca o proasta, sa simt ca nu te pot opri din plans... As vrea sa te imbratisez, sa iti usurez sufletul... Dar...
Pentru tine... Tot ce am mai bun iti dau... Ti'am dat oricum o parte din sufletul meu... Am lasat bucati din mine la multi alti oameni... Dar nici una dintre toate bucatile nu se compara cu cea pe care ti'am lasat'o tie... E ca si cum m'as darui pe mine chiar mie... Pentru ca eu sunt tu si tu esti eu...
Pentru tine... Hai zambeste! Nu vreau sa plec de langa tine, nu am de gand...
Pentru tine... Sufletul meu iti sopteste ca te iubeste... Vreau sa il crezi... Vreau sa crezi in cantecul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu