miercuri, 8 decembrie 2010

Because I love you


De ce naiba sunt confuza in privinta ta? De ce simt ca nu te mai iubesc ca la inceput? De ce? De ce? Si de ce cand imi amintesc ceva imi bate inima si simt ca te doresc?

Azi ascultam muzica si am dat intamplator peste Kat De Luna – Love confused, si mi`am amintit… Era o noapte… noaptea de Halloween… Am fost la party`ul de Halloween de la scoala si dupa la nasa mea (urma sa dorm la ea in noaptea aia). Dupa ce am stat de vorba cu nasa mea am intrat pe net… pe mess… si am vorbit cu tine… (Apropo… TE IUBESC.)…Ti`am dat link`ul melodiei Love confused… si a fost o noapte… pe care o iubesc… Am stat cu tine cam pana la 1 noaptea si pur si simplu nu ma lua somnul atata timp cat conversatia cu tine imi facea inima sa bata din ce in ce mai tare… Asta e pentru tine Ellu. Ne iubim, da? Deci o sa trecem peste orice impreuna! Iubirea noastra invinge totul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu