marți, 15 februarie 2011

It makes me wanna die...


Am nevoie de un impuls ca sa imi traiesc viata in continuare si sa nu ma mai afecteze nimic. Sa nu ma mai afecteze lipsa ta.
Simt un gol imens in lumea mea. Lipseste ceva… Simt asta.
Nu mai am cui spune ’’te iubesc’’, ‘’blegule’’ etc.
Nu mai vreau pe nimeni si nimic. Nu mai vreau sa fiu ranita.
Simt cum ma inunda durerea, dar nu pot sa vars nici macar o lacrima. Ma doare prea tare, dar pur si simplu nu imi pot exterioriza durerea inca…
Se intampla ceva ciudat cu mine.
Doamne si simt atat de vie durerea... Simt cum sangerez si cum ma doare de fiecare data cand ma misc. E nevoie doar un deget sa imi misc si ma doare inauntru. Ma doare existenta mea pe care o vad fara folos.
Stii... ma gandesc ca intr'o perioada chiar m'am simtit bine ca am facut asta. Acea perioada a trecut.
De ce mi'e dor? In mare parte de nimic. In mica parte... nu exista in mica parte! Of, pur si simplu nu are rost sa repet acelasi rahat. De aia prefer sa nu'mi fie dor de nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu