vineri, 17 iunie 2011

Singuratate

Singuratatea mi-e intotdeauna
Si pretutindeni buna-nsotitoare,
Asemuindu-mi sufletul cu luna
Care inghiata viata cum rasare.

Miscarea-n jurul meu incetineaza.
Se micsoreaza uliti si cetate,
Si oamenii trecand pe la amiaza
Au ganduri si cuvinte departate.

Cui sa-i vorbesc de nu stiu ce ma doare?
Cine s-asculte sufletul e-nstare
Cu degetul trecut in cingatoare,
Fara sa-mi ceara sa-i vorbesc mai tare?

Tu pricepeai din gest. Intr-o privire
Pastrai comoara ce-mi lipsea
Si cunosteai si din inchipuire
Ce bolti de cer vegheau deasupra mea.

Dar cand venea s-asculte indoiala
La usa-ntredeschisa catre vis,
Imi auzeam pantoful si podeaua ...
Si-atunci stiam ca usa s-a-nchis.


Tudor Arghezi - Pasul dulce


Sunt prost dispusa... Ma simt atat de inutila incat nu'mi mai gasesc rostul in viata. Ea a mia oara in ultima vreme cand ma simt singura. Ma simt singura si goala pe dinauntru. Nefericita. Simt ca nu a mai ramas nimeni in jurul meu... Ca m'au parasit toti. Of, al naiba, ce am? Acum de ce plang?!
Nu mai inteleg nimic. De ce mai traiesc? Pentru ce? Pentru cine? Cu ce scop? Simt ca nimeni nu ma poate ajuta.
Defapt ar putea cineva, dar nu poate fi langa mine acum; deci am ramas singura. Eu cu mine. Aud ecourile sufletului meu. E placut si ciudat sa vorbesti cu tine insuti. Macar ai un confident care te intelege. Oarecum.
.....................................................................................
Imi dau seama ca am privit in gol pentru un minut. Si ca nu mai stiu la ce m'am gandit. Sunt... ciudata. Neinteleasa. De ce unele persoane ma arata cu degetul, rad pe seama mea, isi bat joc de mine pe fata? Ma doare.
Ma doare singuratatea. Ma bate gandul sa'mi iau viata... Dar nu! Nu! Nu! Nu!
Sunt multi cei care te iubesc, desi tu nu'ti dai seama. Capu' sus, copilo! O sa treci peste! Esti o luptatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu