marți, 9 august 2011

Leapsa 3.

Am preluat de la ordinary stuff. leapsa aceasta. O dau mai departe la Crissu'. Daca mai vrea cineva sa o faca, sa ma anunte printr-un comentariu, ca sa trec aici numele.

Available: aha
Age: 17 ani
Animal: caine & pisica
Anime: Ma uit uneori la Nana. Imi plac, dar nu prea am cand sa ma uit...

Birthday: 8 mai 1994
Birthplace: Arad
Best feeling in the world: Fericirea
Best weather: Toamna, 20 de grade, racoare, dar totusi soare.
Been in love: Aha.
Been on stage: Da, la 3 ani. La o nunta. Cica "am cantat".
Believe in yourself: Sometimes.
Believe in life on other planets: Nu.
Believe in miracles: Uneori.
Believe in magic: Mmmm.. idem.
Believe in God: Nu prea.
Believe in Satan: Ha ha.. asta`i intrebare?
Believe in Santa: Ahaha.
Believe in ghost/spirits: Sa zicem ca da.
Believe in evolution: Yep.

Car: Nu am, dar sper ca o sa am.
Candy: Nu prea ma dau in vant dupa ele. Poate doar dupa cele mentolate...
Color: Negru, alb, rosu.
Cried in school: Da.
Chocolate/vanilla: Ciucalata <3 Cake or pie: Prajitura
Countries to visit: Grecia, Marea Britanie etc.

Day or night: Night.
Dream vehicle: Nu stiu.
Danced: Nu prea.
Danced in the rain: Nu.
Danced in the middle of the street: Nu.

Eyes: Brown
Ever failed a class: No.

First crush: Nu stiu ce sa raspund.
First thoughts waking up: Oare cat o fi ceasul?
Food: multe.. multe.. in afara de varza.
Fruit: piersica, nectarina.

Greatest fear: Gandaci.
Gum: Winterfresh

Hair color:
Saten
Height: 1.70 m.
Happy: Acum da.
Holidays: In afara de ziua mea... nimic.
How do you want to die: Many ways.. Vreau sa mor in momentul in care incep sa imbatranesc. Poate o sa ma sinucid. Mai vad eu ce`o fi atunci.
Hate: Am vorbit despre asta pe undeva pe aici.

I <3 in guys:
Eye color: negri sau albastri
Hair color: brunet
Height: intre 1.70 si 1.85
Clothing style: Neconventional.
Instrument: Nu conteaza asa de mult.

Job: Nup.

Kids: Nu inca. Si nici in viitorul apropiat.
Keep a journal: Am avut unul in trecut.. Acum scriu aici.

Love:
Am simtit asta o singura data.
Love at first sight: Nu exista.
Manga: Nu citesc asa ceva.
Movie: Momentan serialul Misfits.
Marriage: Don`t think so.

Number:
8, cred.
Nickname: Ella mi se zice... Mai am si altele..

One wish: To be happy and loved ^.^
One phobia: Fobie sociala, cred.
Place you’d like to live: Casa langa malul unui lac.
Pepsi/Coke: Coca Cola Light.. Si Pepsi Lemon. I think both.

Reason to cry: Singuratate.
Reality TV: Ellen Show
Radio station: Depinde de starea de spirit. Cand vreau sa ma simt high ascult VibeFm, cand vreau sa ascult muzica comerciala prefer Radio21. In ultima vreme nu am mai ascultat radio.

Song: Acum.. chiar acum.. ascult Kleerup - Until we bleed. Iar ce a fost azi in mintea mea a fost Korn - Coming undone.
Shoe size: 39 sau 40. depinde de incaltaminte.
Smoked: Yep.
Sing well: Sunt un dezastru la cantat.
Stuffed animals: nu ma mai joc cu asa ceva :))
Strawberries/blueberries: Strawberries.

Time for bed: In timpul scolii 23. In vacanta 5 dimineata.
Touch your tongue to your nose: Mai lasa`ma :))

Vegetable you hate: Nu stiu acum :))
Vegetable you love: Imi plac mai toate.

Weakness: N`ar trebui sa spun asta aici. Mai citesc si alti oameni :))
Wanted to be a model: Niciodata.
Where do we go when we die: Buna intrebare. Nici eu nu stiu. In pamant :))
Worst weather:
Caldura.. cloceala...

X-mas: Nu prea imi place...

Year it is now: 2011.
Yellow: ce face?

Zoo animal: Serpii sau tigrii
Zodiac sign: Taur.

2 comentarii: