vineri, 6 aprilie 2012

Timpul si devenirea lui


"... Am privit ceasul pentru un minut si m-am gandit cat de lunga poate fi trecerea lui si m-am gandit cat de lunga poate fi trecerea lui...
... Am intalnit o privire si timpul s-a oprit...
... Am vazut un copilas zambind...
... Am asteptat sa mai zambeasca inca...
... Timpul s-a distras...
... Si s-a oprit a privi...
... Am lansat sper cer un zmeu si l-am gonit...
... Timpul a zburat...
... Ne-am plimbat impreuna...
... Si nu ne-am dat seama cati ani avem...
... Si nici acum nu stim inca...
... Nu puteam decat sa ma gandesc la tine...
... Astfel incat timpul sa fi avut culorile lui...
... Uneori intunecat, adesea trist...
... Dar mereu intens...
... Am parcurs anotimpurile imbibate de parfumurile lor...
... Intre nazuinte, sperante si amintiri...
... Si acum sunt aici... suspendat in timp...
... Am asteptat zapada... ca sa doresc soarele...
... Dar noi cati ani avem...? Nu e important sa stim...
... Timpul trece intr-un ritm nescandat...
... Si creaza mirajul destinului...
... Cati ani avem...? Si de ce...?
... Nu am vrut sa resetez arhiva amintirilor...
... Dar am dat culoare sperantei viitorului, amestecandu-l cu timpul..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu