joi, 26 aprilie 2012

We are back together and I love it



Sunt fericita. Dupa atata timp, sunt fericita din nou. Il iubesc pe el, pe copilul meu.
S'a intamplat intr'o luni cand stateam in bratele lui. Nu stiam de ce ma simteam asa, pentru ca ma simteam bine. Vorbeam, radeam si ne mangaiam. In lunea aia am facut dragoste si am simtit ca am reinviat, ca sunt iubita. Am simtit ceva ce imi doream de mult sa simt. Cu fiecare sarut, cu fiecare atingere... Cu fiecare "te iubesc"... Lumea mea s'a inseninat din nou. Si sunt indragostita.
Nu am cuvinte sa descriu ceea ce simt, sa descriu ceea ce traiesc cu el. Nu am cuvinte sa explic cat de mult iubesc partea asta a lui, partea iubitoare. Nu am cuvinte sa povestesc aceasta poveste... Asa ca doar o sa o traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu