miercuri, 2 aprilie 2014

Vreau sa ma trezesc langa cineva care...

Vreau să mă trezesc târziu în noapte lângă cineva care să mă iubească și care să aibă grijă de sufletul meu mai mult decât are de al lui. Vreau să mă trezesc lângă cineva lângă care o să știu că o să mă trezesc tot restul vieții ăsteia și restul vieților viitoare, pentru că voi ști că m-am mai trezit lângă acea persoană și în viețile anterioare. Vreau să mă trezesc lângă cineva care să îmi spună: ”Shh! Dormi, frumoaso!” și să mă sărute pe umăr. Vreau să mă trezesc lângă cineva care să îmi ia sufletul în brațe și să mi-l strângă tare, suficient de tare încât să nu mi-l zdrobească. Vreau să mă trezesc lângă cineva care să mă mintă frumos făcându-mă să cred în veșnicie. Vreau să mă trezesc lângă cineva cu care voi simți că suntem un singur suflet în două corpuri. Vreau să mă trezesc lângă cineva cu care o să pot să navighez într-o lume doar a noastră, fără să mă tem că am să mă înec vreodată. Vreau să mă trezesc lângă cineva care să transforme nefericirile mele în nefericirile lui și să îmi stingă lacrimile cu săruturi. Vreau să mă trezesc lângă cineva cu care o să pot să fiu tristă , dar doar pentru câteva secunde, pentru că prezența lui va înflori în mine fericirea. Vreau să mă trezesc lângă cineva care să mă iubească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu