luni, 3 ianuarie 2011

Run away...

Sunt OK.

Nu sunt OK.

Pana la urma cum sunt? Sunt doar ''aiurea''....
Acum catva timp am simtit ca lumea e a mea... Insa mi'am pierdut sufletul... Am perdut fericirea... Am pierdut zambetul... Am pierdut dragostea...
Nu incerc decat sa ma inec intr'un pahar cu vin si sa uit... Pentru ca nu mai fumez de mult... Si prefer sa fiu beata decat sa plang...
Nu imi place deloc viata care o am... Si uneori gandesc ca un emo... Pentru ca vreau sa evadez din viata asta... Vreau sa fug de acasa... Imi doresc la nebunie asta... Parca ma si vad cu valiza in mana... Plecand in Bacau... In Iasi... In Timisoara... In Bucuresti... Si apoi oriunde altundeva unde ma va purta trenul... O calatorie fara sfarsit cu trenul... Fara o directie stabilita dinainte... Visul meu ...
But... If I'll run.. Would you run with me? Or would you leave me?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu