luni, 4 aprilie 2011

Despre suferinta, chestii suferinde, si alte blabla’uri


Ce e suferinta? E momentul in care imi doresc doar ca sangele sa imi tasneasca afara din corp. Sa raman goala cu totul pe dinauntru. E momentul cand simt cum ma inghite durerea si raceala. Hey! De ce nu pot sa am si eu un “reason” sa zambesc? De ce nu pot sa port o masca cu un “smiley face” pe ea? De ce?
Toti imi spun sa nu sufar, pentru ca nu am motive. Sa ma gandesc la cate lucruri frumoase am in viata mea, bla bla bla! Cum sa nu suferi cand lumea ta se desface în bucati si se prabuseste, iar tu te simti mai confuz decat un pacient dupa o anestezie generala? Cum să nu plangi si sa fii disperat cand vezi ca nimic nu pare sa functioneze? Iar motive... Motive sunt cu carul.
Stii… cand sufar vreau sa fiu lasata in pace. Sau… cand sufar vreau ca cineva sa ma ucida cu o imbratisare. Cand sufar am nevoie de tine. Tu, da, tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu