miercuri, 20 aprilie 2011

Drugged with love...

Hai sa dansam... O melodie stiuta numai de noi... Lasa'ma sa ma pierd in ochii tai... Lasa'ma te rog sa te ating... In seara asta vreau sa fii numai al meu. Vreau sa nu imi mai dai drumul.
Lasa'ma sa te sarut, sa te musc, sa te trag de par... Lasa'ma sa imi pierd controlul in bratele tale... Lasa'ma sa joc sotron cu degetele pe spatele tau... Lasa'ma sa iti mangai fiecare particica a corpului... Lasa'ma sa cad in visare si interzice'mi sa ma mai trezesc... Lasa'ma sa imi trec degetele peste buzele tale... Lasa'ma sa iti sarut ochii... In camera asta goala o sa facem tot ce ne trece prin cap... Inchide ochii! Lasa'ma sa iti conturez ochii, fruntea, urechile... Si asta doar cu buzele mele... Vreau sa imi spui ca ma iubesti... In fiecare secunda...
Lasa'ma sa iti soptesc cat de mult te iubesc... Lasa'ma sa ma odihnesc in bratele tale si sa adorm simtind caldura corpului tau... Nu mai vreau sa plec de langa tine.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu