duminică, 3 aprilie 2011

I'm thirsty for your love...


Nu stiu daca e gresit sau daca e bine, dar m'am indragostit de tine. Prezenta ta imi da fluturasi zburdalnici in stomac si ma faca sa simt ca ma topesc. Nu stiu ce mi'ai facut, dar de fiecare data cand zambesti simt niste fiori incontrolabili inauntrul meu. Cand sunt cu tine ma simt in al 9'lea, ba nu, in al 10'lea cer. Uneori nici nu ascult ce spui ci doar iti privesc buzele perfecte cum se misca intr'o simfonie adorabila.
De fiecare data cand ma imbratisezi nu mai vreau sa imi dai drumul. Tanjesc dupa tine si sunt doar pentru tine...
Iti ador ochii ciocolatii stralucitori si iti iubesc mainile care (stiu!) s'ar potrivi perfect in ale mele.
Nici nu ai habar cat ma chinui sa ma controlez in fata ta. Sa ma controlez sa nu iti mangai fata aspra, sa nu imi port mainile prin parul tau... Nici nu ai habar de cand astept sa te sarut. Mi se pare ca a trecut o eternitate de atunci...
Zilele in care nu iti vad chipul sunt goale, lipsite de sens, iar eu ma simt lipsita de viata. Daca ai sti cata nevoie am de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu