luni, 18 iunie 2012


- Hai spune.
- Ce sa spun?
- Cum te simti.
- Sunt OK.
- Nu te cred.
- Sunt OK, ba!
- Sigur?
- Da, ba! Ce pula mea vrei?
- Nici macar n'ai pula.
- Nici tu, da' ne putem permite sa avem una fictiva, nu?
- Sa zicem ca da.
- Nu ma crezi.
- Ce?
- Nu ma crezi ca sunt OK.
- Normal ca nu te cred. Nici sa te prefaci nu'ti iese.
- Da, ba, numa' ca trebuie sa para cu sunt OK. A trecut prea mult timp de cand nu sunt bine.
- De cand iti pasa tie ce zice lumea?
- Dintotdeauna.
- Stiu, dar urmeaza'ti sufletul.
- Nu stiu unde e.
- Ce?
- Nu stiu unde imi e sufletul.
- Cum adica?
- Nu mai am.
- Ba ai, dar se ascunde de tine. Are nevoie de o pauza.
- Care pauza? A avut deja pauza. Ajunge!
- Stii ca nu ii poti comanda.
- Nu'mi pasa! Ajunge! Trebuie sa imi revin cumva. O sa fac orice pentru asta. Orice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu