joi, 14 iunie 2012

Lasa-ti ranile sa se vindece

Am refulat multe sentimente,
Le'am inghitit in mine
Ca pe niste cioburi
Care mai tarziu m'au ranit.

Ranile s'au transformat
In carne vie, s'au infectat;
Le'am bandajat rareori,
Dar bandajele s'au dezlipit.
Ranile sangereaza abundent,
Sangereaza in tristete
Care ma intuneca
Si ma sfasie ca o bestie.

De dupa coltul sufletului
Ma pandesc fantome
Care ma sperie si ma lovesc
Cu palme din cutite.

Si ranile se adancesc,
Nu se mai cicatrizeaza
Si sufletul meu devine rece
Si'ar vrea sa zbiere, dar e mut.

Intunericul ma prinde de picioare,
Vrea sa ma inghita
Si ma trage inspre el
Si nu mai am puterea sa ma impotrivesc.

E dureros sa continui sa mergi
Cu rani care nu s'au vindecat;
C'asa o sa ai si mai multe rani
Si o sa cazi, frant,
Fara sa mai poti sa te ridici.
Si o sa ceri ajutor, disperat,
Si o sa cazi si mai tare
Pentru ca nimeni nu te poate ridica
In afara de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu