joi, 7 iunie 2012

Trebuie



Trebuie sa scriu. Sa scriu ce? Simt ca n'am ce sa scriu, dar trebuie, TREBUIE sa scriu.
Mi'am pierdut interesul pentru lucrurile care imi placeau. Nu mai am chef sa citesc, sa mananc mancare buna. Nici o melodie nu imi mai place. Sexul nu ma mai satisface si ma simt pustie dupa ce fac sex. Calculatorul ma plictiseste. La televizor nu ma uit decat foarte rar si atunci vad prin el. Nu mai am chef de scoala si abia astept sa se termine orele, desi acasa imi vine sa ma dau cu capul de pereti. Nu ma mai atrage sa ma uit la filme. Nu mai am motivatie. As dormi toata ziua, dar problema e ca nici somn nu mai am. Simt ca viata din mine mi se scurge printre degete. Nu mai inteleg ce caut eu pe lumea asta, cand oricum nimeni nu ma mai cunoaste si intelege. Imi doresc sa dispar, sa ma evapor. Nu ma agat prea tare de prieteni ca sa nu par prea insistenta, cand defapt sunt disperata dupa afectiune si al naibii de vulnerabila. Imi ascund emotiile si pretind ca totul este bine. Cand singura ori privesc in gol, ori plang isteric. Sunt amortita si pierduta in spatiu.
Trebuie sa scriu. Trebuie sa dau totul afara. Trebuie sa reintru in realitate. Trebuie sa imi omor gandurile stupide si autodistructive.
Trebuie sa nu mai fiu afectata din cauza batailor, criticilor si jignirilor din trecut. Trebuie sa ma impac cu mine insami. Trebuie sa vad ca nu duc singura aceasta lupta, ca nu sunt singura. Trebuie sa trec peste problemele care m'au marcat. S'au strans, dar trebuie sa le scot cu totul din mine. Nici macar nu stiu de ce s'au strans in mine si acum ma ranesc. Niciodata nu m'a mai pandit trecutul ca acum. Trebuie sa nu uit ca prezentul conteaza. Trebuie sa sterg ranile care nu s'au cicatrizat. Trebuie sa cred in mine. Trebuie sa ma vad asa cum sunt, nu sa ma vad prin ochii altora, care vor sa ma distruga. Trebuie sa uit momentele in care am fost parasita. Trebuie sa inteleg ca viitorul meu va fi superb daca ma voi detasa de tot trecutul meu murdar si... murdar. Trebuie sa ma chinui sa gandesc coerent, sa ma destainui, sa ma exteriorizez. Trebuie sa nu imi mai amintesc permanent ca mi s'a spus ca mai bine nu ma nasteam si ca sunt nefolositoare. Trebuie sa fiu puternica. Trebuie sa imi dau seama ce simt, cand simt si de ce simt. Trebuie sa ma inteleg si sa ma cunosc. Trebuie sa ii las si pe ceilalti sa ma cunoasca. Trebuie sa scriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu