joi, 26 iulie 2012

11.06.2012

Ziua asta trebuie sa ramana insemnata undeva, simt eu asta. Nu o sa relatez evenimentele in ordine, ci asa cum o sa'mi vina.
Ce imi amintesc prima data e momentul in care stateam langa tine in tramvaiul care mergea la Fortuna, sau Furtuna, cum imi venea mie sa ii zic. Nu prea vorbeam eu multe, tu erai cea care scotea cate o fraza. Mi'ai zis ca ai multe de facut pe azi si eu ti'am zis ca totusi se intampla un lucru bun: n'o sa mai fiu eu pe mess sa te bazai. Dar poate ca te iti place sa vorbesti cu mine si te bucuri cand te "bazai". Si stiu ca "mergeam cu spatele" in tramvai si mie mi se facuse rau.
Imi amintesc drumul inapoi cu tramvaiul, drumul spre gara. De data asta am stat fata in fata. Eu stateam cu mana dreapta sprijinita de geamul tramvaiului si cu capul in palma si te priveam in timp ce iti vorbeam. Eram putin mai vesela, m'a binedispus melodia Loreen - Euphoria, pe care am auzit'o la xeroxul din Fortuna. Acolo, la xerox, am pipait vreo 10 pixuri si m'am simtit brusc fericita pentru ca eram langa tine, cu tine, si pentru ca stiam ca tii la mine. De aia te'am imbratisat dintr'o data, ca un multumesc tacut pentru faptul ca m'ai lasat sa te insotesc ( pe drum ma gandeam ca poate voiai sa mergi singura, am fost prea insistenta sa vin cu tine si poate te incurc ). Sa revenim la tramvai. Nu mai retin despre ce am vorbit, oricum erau chestii marunte. La un moment dat m'ai intrebat ce o sa fac dupa ce o sa coboram din tramvai. Ti'am zis ca nu stiu pentru ca nu aveam un plan anume. Voiam doar sa mai stau putin cu tine si am reusit sa fac asta cand am ajuns in gara. Am plecat pentru aproximativ 15 minute in mall ca sa fiu si mai binedispusa si sa'mi cumpar ceva de mancare. M'am intors zambareata si energica. M'am prostit, te'am facut sa razi si tu nu te'ai putut concentra asupra textului pentru teatru, pe care trebuia sa'l inveti. Apoi am ascultat muzica si te'am lasat sa repeti. In timp ce repetai te priveam si imi erai draga asa concentrata si serioasa. Sigur iti placea ceea ce faceai, pentru ca iti straluceau ochii. Am zambit involuntar si ma gandeam ca nu o sa te uit niciodata. Cand ai plecat la tren te'am imbratisat pentru ca simteam nevoia sa fac asta.
Amintirile mele se deruleaza acum la inceputul zilei. Dimineata ma simteam pe alta lume si m'am plimbat pe strazi cautand o cafenea mai deosebita si care sa ma faca sa ma simt in alta lume, una mai frumoasa. Am gasit o cafenea si am cerut un cappucino, specificand: "Baga ceva alcool in el." Am ajuns si la scoala si cand am intrat in clasa primul lucru pe care l'am facut a fost sa te caut cu ochii prin clasa. Toata ziua nu m'am putut abtine si am stat tot langa tine. Imi doream sa stau langa tine, imi facea bine. Mi'a facut bine cand m'ai tinut de mana atunci cand plangeam, mi'a facut bine sa te aud vorbind. Mi'a venit de multe ori sa zbier, de aia strangeam pumnul pana cand imi intrau unghiile in piele. Imi venea sa zbier pentru ca ma simteam nefericita. In ora de latina m'am cerut sa ma duc la baie si acolo am dat cu pumnii in pereti. In ora de romana am realizat ca vara asta n'o sa te vad si asta m'a durut, de aia mi'am pus capul pe umarul tau si mai tarziu am plans. Macar pot sa plang in ultima vreme si asta ma mai ajuta sa ma descarc, ma ajuta sa ma vindec oarecum de depresie. Nu cred ca ti'am spus vreodata, dar atunci cand esti langa mine si iti simt prezenta imi permit sa fiu eu insami, nu ma mai simt singura si simt ca ii pasa cuiva de mine.
Ti'am scris si in agenda pentru ca simteam nevoia sa imi las amprenta acolo, pentru ca se vorbea si despre mine acolo. Ti'am scris ce mi'a venit prima data in cap.
Ziua cu tine se va termina bine pentru ca simplul fapt ca am stat cu tine m'a facut sa ma simt mai bine. Stii ce am gandit si nu ti'am spus? Ca daca tu o sa mori inainte de termen o sa imi dau si eu viata pentru ca eu nu concep viata fara prezenta ta in ea. Tu esti una dintre persoanele care mi'au dat sens vietii. Tu esti Elena. Prietena mea cea mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu