miercuri, 4 iulie 2012

Miercuri


Mergand spre gara viselor, nici un gand nu ne poate opri. Evandand printre straini...

Daca ai avea un borcan cu pene, ce ai face cu acele pene? Eu mi'as face un colier, un colier din pene. Va fi fragil, dar voi avea grija de el. Acele pene sunt ca sufletul; fragile, dar frumoase.

Odata va veni o zi in care toate visele noastre se vor implini, in care toate dorintele noastre ascunse vor deveni realitate. Si o sa invatam sa iubim fara limite, sa zambim non-stop. Vom invata sa ne construim o fortareata si sa ii inchidem pe cei dragi noua in ea. Vom invata sa iertam. Vom avea totul.

Am visat ca dormeam impreuna, adica tu dormeai pentru ca eu stateam si te priveam. Ti'am mangaiat liniile fetei si tu ai tresarit in somn. M'am speriat, am crezut ca te'am trezit, imi doream sa nu stii ca stau treaza doar ca sa te privesc. Nu te'ai trezit, dar ai zambit. Ti'am atins usor buzele cu varfurile degetelor. In momentul acela am atins cel mai catifelat lucru din lume. Nu imi venea sa cred ca am in fata ochilor cea mai frumoasa fiinta din lume... Cea mai inocenta... Cea mai imperfect de perfecta...

Daca vor incerca sa te raneasca o sa ii alung cu un gest. Nu au dreptul sa raneasca persoana care imi e cea mai draga din toata lumea.

Stiu ca iti e frica si esti confuza. Si eu sunt la fel... Dar... trebuie sa luptam, asa cum am facut'o de fiecare data. O sa trecem noi si peste asta, impreuna. Si o sa invingem lupta, pentru ca impreuna putem face orice.

Sunt fericita atunci cand ma simt iubita. Atunci cand sunt unde imi doresc, cu cine imi doresc. Atunci cand nu exista bariere. Atunci cand simt ca nimic nu ma poate opri sa fiu eu.

Nu e nevoie sa iti ceri scuze. Oricum sunt obisnuita sa fiu ranita. Va fi ok.

Un comentariu:

  1. "Stiu ca iti e frica si esti confuza. Si eu sunt la fel... Dar... trebuie sa luptam, asa cum am facut'o de fiecare data. O sa trecem noi si peste asta, impreuna. Si o sa invingem lupta, pentru ca impreuna putem face orice."
    well, aici ma regasesc si eu :">
    :*

    RăspundețiȘtergere