sâmbătă, 21 iulie 2012

Mi'ai intrat in sange

Cand cerul arde pierde'te cu mine. Cand sufletul meu arde stinge'l cu gura ta insetata de sange. Cand pamantul arde fa'ti loc in bratele mele.
Daca nu o sa ma mai trezesc va fi pentru ca mainile tale nu le vor mai intalni pe ale mele. Si atunci o sa imi pierd aerul, o sa imi pierd sufletul. Gura mea nu va mai dori sa intalneasca alta in afara de a ta.
Te mangai ca si cum as atinge clapele unui pian. Doar ca tu esti mai delicata decat oricare lucru din lumea asta. Tu esti lumea intreaga. Esti frumusetea negraita a vantului pentru ca el mi te'a adus. El mi'a adus acei ochi ca cerul inainte de furtuna. Ai trezit o furtuna in sufletul meu. Daca ti'as spune ca te iubesc ar fi prea putin. Acum tu esti totul, traiesc prin tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu