marți, 9 octombrie 2012

A mea si atat

Sunt posesiva pentru ca te iubesc. Sunt obsesiva pentru ca tin la tine. Nu vad nimic rau in asta. Vreau sa fii a mea si atat. Nu vreau pe altcineva in jurul tau. Nu vreau sa te atinga nimeni. Vreau sa te imbratisez doar eu. A mea si atat.
Sunt geloasa de fiecare data cand vorbesti cu altcineva. Tu esti universul meu, eu doar pe tine te vreau, ii uit pe toti si imi centrez toata atentia pe tine. Si vreau sa fie reciproc. A mea si atat.
As vrea sa dispara toata umanitatea, sa ii inghita pamantul pe toti, si sa ramanem doar noi doua. Tu si eu. Eu si tu. Daca te am pe tine nu'mi mai pasa de nimeni. Tu esti totul si fara tine sunt un nimic.
Chiar nu vezi cat te iubesc? Nu intelegi, copilo? Inima mea refuza sa mai bata cand tu nu esti. A mea si atat.
Nu promit sa iti dau ceva mare si glorios si scump. Ma daruiesc tie. Te iubesc cu trup si suflet, cum mi'ai zis tu odata. Iti dau tot ce am, toata fiinta mea. Ma dau tie.
Vreau sa te gandesti doar la mine cand te culci si cand te trezesti. Vreau sa ma vrei doar pe mine. Te vreau doar pe tine. Sa moara toti! Eu doar de tine am nevoie. Daca am fi doar noi doua, as trai intr'o lume perfecta. A mea si atat.
Sunt obsedata de tine. Pana la sange, pana la os. Citeste'mi sufletul. Fii tu, asa cum iti cere sufletul tau sa fii. Lasa prejudecatile si dorinta de a parea de neatins. Pentru mine. Renaste pentru mine. A mea si atat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu