sâmbătă, 6 octombrie 2012

... like the deserts miss the rain

La dracu'! Mi'e dor de vocea ta de copil. Mi'e dor de zambetul tau. Mi'e dor sa te vad imbracata in tricourile tale care nu'si mai gasesc locul pe corpul tau. Mi'e dor sa merg cu tine pe strazi necunoscute mie, dar prea cunoscute tie. Mi'e dor de parul tau cret pe care te incapatanezi sa il intinzi. Mi'e dor de "ododo"-urile, "aww"-urile si "dadada"-urile tale. Mi'e dor de incapatanarea si orgoliul tau. Mi'e dor de faptul ca imi inghiti aiurelile. Mi'e dor sa imi povestesti despre pisica ta. Mi'e dor sa ma plang tie si tu sa'mi spui ca totul o sa fie OK. Mi'e dor sa iti arat nimicurile pe care le am prin camera. Mi'e dor de cuvintele tale. Mi'e dor sa mai stau in pivnita si sa beau cappucino'ul ala naspa, dar sa ma simt bine pentru ca esti si tu acolo. Mi'e dor de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu