vineri, 12 octombrie 2012

S-a racit..

S'a racit cafeaua, iubito.
S'a racit si sufletul meu.

Si daca as fi torturata pana la moarte,
Tot la tine m'as gandi,
Tot pe tine te'as dori.

Dar ce mi'ai facut tu
Intrece orice tortura,
Orice chin fizic.

Te'as putea minti
Ca mi'e usor
Dar ce'as castiga?

Mi'a fost teama sa te pierd
Si cand nu te aveam
Dar acum...
Acum ce fac?
Nu pot sa opresc durerea
Am incercat
La fel cum ai incercat tu
Sa nu'ti pese de mine.

Chiar daca as fi fericita cu altcineva
Tot la tine m'as gandi.
Desi  nu pot concepe
Fericirea fara tine.

Inca mai cred in tine;
In noi am crezut de la inceput
Pana la sfarsitul
Neprogramat.

Si daca ti'as spune ca
Te iubesc
Si pentru tine as face
Orice, fara exceptie
N'ar fi de ajuns.

Vise frante
Inimi frante
Tu si eu
S'a terminat
Inainte sa inceapa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu