vineri, 20 decembrie 2013

Ai grija ce faci cu viata ta



Am revenit la vechiul meu obicei, acela de a citi oameni. Îmi plăcea la nebunie să fac asta acum câțiva ani, dar m-am oprit pentru că obosisem.
Am învățat o lecție: nu renunța niciodată la ceva ce îți face plăcere să faci. Chiar dacă îți sunt puse piedici, nu te descuraja.
Nu renunța! Chiar dacă vei ajunge să te simți rănit, să simți că nu mai reziști... Nu renunța! Viața merită trăită. Merită trăită așa cum vrei și cum îți place.
Dacă am învâțat ceva în acești aproape 20 de ani ai mei e că viața e exact așa cum ți-o faci tu. Așa că de ce să nu îți faci o viață bună, pe placul tău? Nu uita că te poți opri oricând și să o iei de la capăt, pe un alt drum. Nimeni nu stabilește reguli în locul tău. Totul se îmtâmplă în capul tău și totul e controlat de capul tău. De acolo începe totul și acolo se termină totul.
Fă că viața ta să merite trăită. Poți să fii fericit. Ai fericirea în mâini, trebuie doar să ai puterea de a jongla cu ea în așa fel încât să îți ajungă în suflet.
Ai propria viață în mâini. Nu te juca cu ea. Alta nu mai primești.

Ți-am dat de gândit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu