duminică, 22 decembrie 2013




În loc să te sărut pe tine, sărut țigara a cărei filtru l-am rupt pe la jumătate. E așa gol apartamentul meu... E gol până și orașul... Cluburile, cafenelele, puburile, toate-s goale... Toți studenții au plecat acasă, doar eu am rămas, în așteptarea ta.
Copil mut, cu scotch pe buze. Copil care și dac-ar vrea, n-ar putea să spună nimic. Copil care iartă orice și care arborează un zâmbet. Copil care în camera lui, în singurătete, plânge de fiecare dată. Copil care se amăgește cu diferite vicii. Copil pierdut, copil gol. Copil care cade în genunchi pe podea și începe să urle, rugându-se la dumnezeii în care nu crede, rugându-se să se întâmple o minune și să fie bine.
Sunt murdară pe mâini de la banii pe care i-am strâns și pe care îi stric pe zi ce trece. Îi stric doar pe chestii care îmi fac rău.
N-o să ajung bine, bă. Tre' să mă trezesc, bă. Da' nu pot, bă. Nu mai pot, bă.
Nu e așa de ușor pe cât pare.

Știi mai puține decât crezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu