duminică, 30 mai 2010

I'm a very very very weird and misunderstood girl.


Today I am Ok. Ei bine, pana acum. Sa vedem ce imi rezerva ziua de azi in contiunare.
Toata ziua am fost trista si visatoare. Toata ziua am ascultat muzica.
Si toata ziua mi`a zbierat o descreierata in urechi. Adica nu toata ziua. Doar jumatate de ora. Dar a ajuns pentru toata ziua. Si numai expresia ,,futa`te becu`" am auzit`o. Deci ce... om. Damn!

Am vizionat si eu Eurovisionul. Si a fost Ok. Acuma pe bune, daca era pe meritate castigam noi. Romania. Dar faza asta cu interesele politice... Sa iti votezi vecinii... Nu mi se pare corect. Desi si Republica Moldova face la fel. Nu mai zic nimic.
Fetita aia emo de 19 ani chiar avea ceva talent in ea. Dar totusi mi s`a parut ca parca ar spune o poezie, nu ca ar canta. Dar negativul a fost chiar de calitate. Bravo Lena!

Azi toata ziua m`am gandit la EL. Imi doream sa ma sune. Dar asta este. Ma gandeam la mai multi el. Desi suna ciudat. Dar inca o data... Asta este.
Am I weird? Asa`s eu. Accepta`ma cum sunt. Cuminte, ingeras, dracusor, perversa, sadica, nebuna, glumeata, tacuta, misterioasa, vorbareata, etc etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu