vineri, 7 mai 2010

She's got eyes like an angel but kisses like a devil...


Astazi sunt fericita. Probabil fiindca maine e ziua mea de nastere. Maybe. Dar faza e ca ma simt bine. Chiar foarte bine. 

Nu mai simt ca nu am vointa, ca nu am rost pe lumea asta, ca pierd pe toata lumea din jurul meu. Nu ma mai simt iuntila. Deci imi revin din apatie. Insa sunt la fel de nepasatoare fata de orice.

Stau in camera cu castile pe urechi si ascult vesnica si iubita mea muzica. In jurul meu pluteste plictiseala fiindca nu am mai vorbit de mult timp cu prietenele mele. Si asta ma face sa ma simt plictisita. Sa nu gasesc rostul statului la calculator daca nu vorbesc cu prietenele mele. Sa fie totul sec in jurul meu. 

................................................................................................................................................


Maine va fi o zi ,,fifty fifty" adica jumatate urata, jumatate frumoasa. O zi frumoasa pentru ca implinesc 16 ani. Una urata pentru ca voi fi singura de ziua mea. Nu tu prieteni, nu tu iubit, nu tu distractie. Nimic. Doar stau acasa cu ai mei. Si asta e incredibil de... sec.

Inchei aici gandindu`ma ca totusi poate mai am speranta. Poate ca ,,ochii mei de inger" vor reusi sa faca pe cineva fericit. Poate ca odata... Poate ca in sfarsit... Mai bine raman doar la poate. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu