joi, 6 mai 2010

O tigara. Si atat. De fapt mai multe tigari.


Tigarile. Pur si simplu m`am indragostit de gustul lor. Atat de... diferit. Fum. Fum care iti trece prin plamani. Care iti trece prin tot corpul. Cand am fumat prima tigara nu trageam fumul in plamani. Prima mea tigara... Winston Silver. Si acum am descoperit un nou gust. Kent. Sunt mult mai slabe, dar mult mai bune. Adica le trag in plamani si simt o senzatie ... mai mult decat placuta. 

De ce fumez? Din cauza tuturor problemelor mele. Ma face sa uit. Nu stiu de ce dar dupa ce fumez ma simt bine. De ce descriu tigarile si senzatiile pe care le confera corpului? Asta nu stiu. Probabil pentru ca ,, I fell in love with a fairytale". Tigara. 

Fumez din ce in ce mai mult. Pentru ca imi plac senzatiile oferite de o tigara. E dumnezeiesc. 

Probabil ca tu consideri ca spun aberatii, dar sincer nu imi pasa de parerea ta. Ori ma urasti, ori ma iubesti. Ori vrei sa ma omori, ori ma adori. Nu imi pasa. Si ce daca am ramas singura? Uite ca o sa ma ridic. Pentru ca eu intotdeauna m`am ridicat. Sunt puternica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu