marți, 1 noiembrie 2011

Dust in the wind


Praf in vant… Rotocoale de praf se invart prin aer… Praful cenusiu se loveste de copaci, se dezintegreaza. O parte din praf s’a imprastiat peste tot. Cealalta parte isi continua drumul parca dansand haotic. Vantul puternic poarta praful pe brate nevazute. Vantul suiera, duce praful cat mai departe. Praful tremura nesigur. Particule mici se despart incet… Brusc, cerul se intuneca si din nori rasar tunete si fulgere furioase. Un copac se despica; o parte din praf se aseaza pe el; isi cauta locul pana ajunge in inima copacului si sta acolo resemnat. Praful care a mai ramas se joaca prin lumina generata de fulgere.
Norii dispar. Cerul se insenineaza. A mai ramas doar un fir de praf. Dezorientat, se pierde prin lume... Unde sa stea? Unde au disparut celelate particule de praf? Unde...

P.S. Aceasta lucrare, daca o pot numi asa, a fost scrisa in tren si nu m'am mai chinuit sa o modific, mi'am dorit sa ramana asa, haotica, pentru ca sa reflecte ceea ce simteam atunci. Nu am vrut sa iasa ceva reusit, am vrut doar sa scriu, sa ma descarc.

2 comentarii: