vineri, 25 noiembrie 2011

Ce se intampla, iubito?


Ploua din nou. Ploua cu sageti de gheata.
Ai grija, frumoasa mea, sa nu te raneasca gheata. Am sa te adapostesc sub bratul meu. De ce plangi, iubito? Strange'ma de mana si urmeaza'ma. Lasa'ma sa te iubesc. Nu, nu, nu fugi!
Iti amintesti cand imi pieptanai parul cu degetele tale lungi si subtiri? De ce esti trista, iubito?
Cerul plange. Plangi si tu. Plangi cu lacrimi de sange.
Musca'ma sa'ti simt prezenta in carnea mea.
Uita'te in ochii mei. Nu mai ai incredere in ochi verzi? Stii ca nu vreau sa te ranesc, iubito.
Vreau sa iti gust buzele. Buzele tale cu gust de toamna. Dulce-amar. De ce fugi?
Spune'mi ca ma iubesti. Spune'mi asa cum nu o mai spune nimeni.
Iubito... De ce ma asculti si apoi taci?
Iti amintesti cand stateam cu capul pe genunchii tai fragezi si moi?
Iti amintesti cand ti'am furat un zambet?
Nu te incrunta, iubito... Desi in incruntarea ta devii si mai frumoasa.
Ma vezi, frumoaso? Sunt tot eu, sunt tot aici. N'am plecat, desi tu fugi de mine.
Ce se intampla, iubito?

2 comentarii:

  1. Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui DOCTOR DAWN pentru că mi-a reparat căsnicia ruptă. Numele meu este Cristana Artur. După ce soțul meu m-a părăsit pentru amanta lui timp de 4 luni. Nu am crezut niciodată în vrăjitorie până când prietenul meu nu mi-a făcut cunoștință cu ea. La început am fost sceptic în privința lui pentru că am auzit multe despre vrăjitori falși, dar mi-am lăsat îndoielile în urmă pentru că eram disperată să-mi aduc soțul înapoi și am făcut ce mi-a spus el. Acum, soțul meu s-a întors în doar 48 de ore de la contactul cu el. Traiesc din nou fericit cu sotul meu dupa 4 luni de divort si nu ma voi odihni pana nu va fi cunoscut in toata lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de protecție, vrăji de loterie, vrăji de înălțime, vrăji de sarcină, vrăji de răzbunare, E.T.C. Conectați-vă acum cu DOCTOR DAWN, adresa lui de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Îl poți și pe Whatsapp la +2349046229159

    RăspundețiȘtergere