joi, 3 noiembrie 2011

Life lesson

De ce ai uri un monstru care, dupa ce te loveste, iti saruta talpa? De ce ai uri un trandafir care, desi are spini, te face sa te simti viu si tanar prin frumusetea lui? De ce ai uri iarna geroasa cand poti zambi la vederea fulgilor jucausi? De ce ti'ai uri dusmanul cand, cu ajutorul lui, inveti din greseli si te maturizezi? De ce ti'ai uri propriul corp cand, defapt, tu esti al naibii de frumoasa si de norocoasa? Invata sa iubesti, sa apreciezi, sa speri. Invata sa fii tu.

4 comentarii:

  1. sa speram ca o sa invatam aceasta lectie o data si odata

    RăspundețiȘtergere
  2. eu n-o sa invat sa ma iubesc... never ever...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu sunt toate exemple care sa aiba o relevanta pentru ceea ce vrei sa pui in valoare parca ii formulat asa ca o frustrare pentru frustrarea altora , alambicat text pentru cat e de scurt, dar ideea in ce priveste concluzia ce vrei s-o evidentiezi ca morala e estompata de incoerenta celorlalte "permise"... ultima propozitie e geniala in sine uite si un exemplu - e mai straight forward si mai to the point http://octakhan.blogspot.com/2011/05/cccxliv-fii-tu-insuti.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui DOCTOR DAWN pentru că mi-a reparat căsnicia ruptă. Numele meu este Cristana Artur. După ce soțul meu m-a părăsit pentru amanta lui timp de 4 luni. Nu am crezut niciodată în vrăjitorie până când prietenul meu nu mi-a făcut cunoștință cu ea. La început am fost sceptic în privința lui pentru că am auzit multe despre vrăjitori falși, dar mi-am lăsat îndoielile în urmă pentru că eram disperată să-mi aduc soțul înapoi și am făcut ce mi-a spus el. Acum, soțul meu s-a întors în doar 48 de ore de la contactul cu el. Traiesc din nou fericit cu sotul meu dupa 4 luni de divort si nu ma voi odihni pana nu va fi cunoscut in toata lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de protecție, vrăji de loterie, vrăji de înălțime, vrăji de sarcină, vrăji de răzbunare, E.T.C. Conectați-vă acum cu DOCTOR DAWN, adresa lui de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
    Îl poți și pe Whatsapp la +2349046229159

    RăspundețiȘtergere