marți, 20 decembrie 2011

Mai am nevoie de timp

coarda de chitara. ramasita de suflet. strigat in neant. masca incolora.
Zilele trec parca fugind de mine. Simt ca mai am tot mai putin timp alaturi de tine. Tic-tac, tic-tac... In curand ma voi separa de tine. Simt sfarsitul cum se apropie, dar trag cu dintii de el sa nu ne sfasie. Lupt contra mea. E dureros, dar atata timp cat lupt pentru noi stiu ca voi castiga ceva. Profit de tine fara sa am vreo retinere, vreo limita. Alaturi de tine limita e inexistenta. Te doresc din ce in ce mai mult, dar in acelasi timp imi e frica pentru ca simt ca nu o sa pot sa te gust cu totul pana cand totul sa se fi terminat. Imi vei lipsi, iubitule. Voi parea rece, te voi indeparta brusc. Nu iti cer sa ma intelegi pentru ca nici eu nu ma inteleg. Te iubesc, auzi? Din adancul sufletului meu. Din adancul creierului meu. Nu ma intreba cat voi mai sta lipita de tine pentru ca nici eu nu stiu. Voi sti doar atunci cand va veni timpul sa ma despart de tine. Voi simti momentul acela ca un fulger in noapte. Parca ceva din mine imi spune ca te voi rani, iar tu ai mai fost ranit. Imi spune ca sunt egoista. Crede'ma ca nu stiu cum sunt. Stiu doar ca te iubesc si ca nu stiu de ce ne vom desparti, dar simt ca vom face asta. Copilul meu... Ma doare deja ca te pierd. Oare de unde pot cumpara mai mult timp? Sau cum pot face timpul sa se scurga mai incet?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu