vineri, 9 decembrie 2011

"Biletel" pe caietul de franceza

Scuze pentru ieri. Nu suntem doar "colege", doar ca am simtit nevoia sa zic asta la nervi. Si ma doare tare mult ca ma fut in tot. Pentru ca stiu ca tu esti sensibila si toate alea. Ma gandeam ieri ca chiar pe tine m'am trezit sa te ranesc... Nu e corect ceea ce fac. Nu e corect sa arunc cuvinte dureroase fara sa imi pese de consecinte. Sa zicem ca asa sunt eu, dar gesturile astea sunt de neiertat. Deci, daca te'am suparat si nu ma poti ierta, ai tot dreptul sa nu ma ierti.

P.S. Cea careia i'am scris asta a reusit sa ma dezbrace pe dinauntru asa cum nu a mai facut'o nimeni. M'a certat, m'a facut sa ma simt un nimic, m'a facut sa recunosc lucruri pe care orgoliul nu m'ar fi lasat sa le recunosc. Pentru asta ii multumesc. Si ii multumesc si pentru faptul ca inca a ramas aici, cu mine.

Un comentariu:

  1. Te-am iertat...din nou... dar, sincer, nu stiu de cate ori te mai pot ierta...iar daca tu nu poti ''sa te imparti''...sa ma anunti si pe mine...ok?

    RăspundețiȘtergere