miercuri, 7 martie 2012

Imi deschid bratele si imi inchid inima


Mi`e sete de tine. Mi`e sete de modul in care ma dezbracai din priviri. De fiecare data cand sunt aproape de tine iti privesc buzele intredeschise si ma abtin cu greu sa nu te sarut.
Imi lipseste corpul tau, imi lipsesc mainile tale, imi lipsesc ochii tai. Mi`am zis ca nu te mai iubesc si doar m`am folosit de tine. Ha, m`as mai folosi de atatea ori de tine! Imi e dor sa imi miros pielea si sa simt parfumul pielii tale pe ea.
Camera mea e mult prea goala fara rasul tau. Eu te`am indepartat, stiu, dar uneori imi arde sufletul de dorul atingerilor tale. Imi e dor sa stau cu gura lipita de a ta si sa iti respir aerul.
Nu stiu exact ce simt, nu mai stiu mai nimic. Stiu doar ca inca nu m`am saturat de gustul tau. Si mai stiu ca tu inca ma mai iubesti.
Lasa`ma doar sa ma mai joc putin cu tine si sa neg ca exista momente in care inchid in mine "te iubesc"-uri si ma abtin sa nu strig in gura mare ca ma faci sa ma simt nespus de fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu