duminică, 24 noiembrie 2013


Te mai plângi tu că dacă te-aș vedea nemachiată, ieșind din duș, după o zi grea etc, nu aș mai crede că ești frumoasă. Te înșeli. Te înșeli amarnic. Pentru mine o să fii întotdeauna frumoasă, orice ai face. Nu uita că pentru mine contează mai mult sufletul decât corpul, iar tu ai cel mai frumos suflet pe care l-am văzut vreodată. Nu uita că sufletul meu l-a atins pe al tău, a făcut și dragoste cu el... De s-ar fi întâmplat și în afara sufletului... Oricum, îmi ajunge să te îmbrățișez, să te sărut, să te mângâi, să te am lângă mine... (Nu mi s-a mai întâmplat vreodată să îmi ajungă doar aceste lucruri, să nu fiu disperată să trec la următorul pas. Sufletul meu nu a mai reușit până acum să mângâie alt suflet doar prin atingeri ale mâinilor.)

Știi că uneori mă tem că nu sunt suficient de bună pentru tine? Că tu meriți ceva mai bun? Poate pentru că te iubesc atât de mult... Aș muri pentru tine. I-am spus cuiva, nu mai rețin cui, că mă tem că tu meriți ceva mai bun, iar acea persoană mi-a spus: ”Nu. Ea te merită pe TINE!”.

2 comentarii: