miercuri, 27 octombrie 2010


Astazi la cursul acela de psiho pe care il frecventez am scris ceva care acum realizez cat de bine suna... Chiar daca am scris chestia asta in 5 minute... Suna asa:
Prietenii inseamna totul pentru mine. Sunt singurele persoane in care am incredere, singurele persoane carore le pot spune tot ceea ce simt. Cand sunt cu prietenele am senzatia de siguranta, de liniste interioara, pot sa fiu eu insumi. Prietenii ma fac sa ma simt pur si simplu bine. Oricat de trista sau de sictirita as fi prietenii stiu intotdeauna sa ma faca sa zambesc. Tocmai de aceea prietenii sunt cei mai importanti pentru mine, mai importanti decat orice sau oricine.

Azi mergand prin oras mi s'a parut de multe ori ca il vad pe Ellu... Dar nu era el.. Erau doar persoane care semanau putin cu el, sau unele nu semanau chiar deloc...

Azi am iubit parcul, am iubit frunzele, am iubit totul...

Dar azi m'am gandit foarte mult la ''my friends''. Pentru ca ele sunt singurele care conteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu