joi, 14 octombrie 2010

Need him...


Tu nu esti doar curcubeul cu sapte culori, tu esti lumina insasi, care lumineaza, coloreaza si infrumuseteaza totul...
Mi`e dor de tine . Ma doare groaznic de tare lipsa ta ...Sincer, sper din tot sufletul, sa pot sa te vad macar odata. M`am indragostit prea repede de tine, te iubeam inainte sa accept ca ma indragostisem de tine...
Intr`una din zilele astea m`am gandit ca poate nu o sa te vad niciodata... Si atunci pur si simplu am simtit o durere imensa inauntrul meu. Parca ma sufocam...
A trecut atata timp de cand esti plecat. . . Si pe zi ce trece realizez ca am nevoie de tine ca de aer... Dupa orice greseala ma innec in durere... Constientizez ca am nevoie de tine... Multa nevoie...
Intr`o zi am baut ceva... Ca sa nu fumez... Si nu m`am imbatat... Doar am fost mai moale... Si ma gandeam la tine... Si in ziua aia am vorbit la telefon si cu Roxa... Insa seara nu am adormit zambind cum ma asteptam eu sa adorm.........
Nu vreau sa te intristeze acest mail... Chiar nu vreau...
Aici e locul tau...Langa mine.. As fi goala fara tine chiar si`n sufletul meu. As muri daca as uita tot ce am trait, as fi senila daca nu mi`as mai aminti vocea ta ....
Mi-e dor de tine! Mi-e dor de tine.......ziua ma trezesc cu tine, noaptea adorm cu tine in gand. Doare....ma doare...Te iubesc.....te iubesc.....te iubesc.....ba nu! mint....TE ADOR.
Intelege k am nevoie de tine... si in lipsa ta imi pierd controlul..
Imbratiseaza`ma....te implor...iarta`ma....ucide`ma....musca`ma....fa orice vrei cu mine... sunt doar a ta... nu o sa mai fiu a nimanui niciodata.. doar a ta.
Intoarce`te....
Poate k intradevar ai devenit o obsesie pt mine... Dar stii dc? Pt k eu intotdeauna am simtit nevoia de a avea pe cineva care sa ma inteleaga si sa ma protejeze... Te rog fii tu acela! Nu ma lasa sa ma pierd...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu