vineri, 1 octombrie 2010

Vise si ganduri...


Am revenit... Azi nu stiu daca am atatea de spus. Sunt happy. Pentru ca azi am vorbit cu Roxa mea. Si asta ma face happy.

Azi am fost melancolica... Adica nu tot timpul dar am fost... Am avut chef sa ascult doar Play & Win... Angel si Only... Iubesc melodiile astea...Ma simt libera .. Ma simt bine cand le ascult.

Acum as fuma o tigara.. Dar nu pot fiindca ma doare maseaua. Ironia sortii.
Simt lipsa unui ''el''... As vrea sa existe unul... In secunda asta... Deci... Sa imi las visele sa imi inunde mintea...
As vrea sa fie langa mine... Sa stau cu ochii inchisi in bratele lui si sa imi plimb mainile prin parul lui... In nestire... Sa'i mangai obrajii nebarbieriti... Sa'l musc de gat... Hai ca deja astea sunt fantezii. Brrr...
Trebuie sa ma lecuiesc de asemenea ganduri.
Am inima inchisa momentan.. Cheia ei e luata deja... Doar astept pe acel cineva sa'si dea seama de asta... Si oricum nu o sa o mai deschid pentru nimeni...
THE END.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu