marți, 26 octombrie 2010


Trebuia sa scriu asta dupa ce mi s'a intamplat chestia respectiva, dar... Acum dupa ce mi s'a urcat la cap chestia pe care am baut`o... Pot scrie. :)

S'a intamplat miercuri parca... Am recitit toate mail'urile pe care ni le'am trimis reciproc... Si au inceput sa'mi straluceasca ochii... Apoi dupa o ora sau doua m'am intristat brusc (asta a fost la scoala). Am luat o nota aiurea si nu mi'a convenit. Si brusc mi'a aparut in minte imaginea lui... M'am gandit ca daca el ar fi in tara l'as suna si m'as plange lui, mi'as descarca toti nervii... Si in cele din urma el m'ar face sa rad, m'ar face sa'mi bata inima nebuneste... Dar el nu e aici... Nu am cui sa'i spun ce ma doare... Si cel mai dureros e ca nu'l am pe el.. Am nevoie de el...
In pauza m'am pus langa geam si, ca sa nu am vada nimeni, m'am uitat pe geam in parc, la frunze si mi'am amintit ziua aceea in care am crezut ca o sa vina la mine si nu a venit... Si nu m'am mai dus ziua aia la scoala... Am stat in parc si am fumat... Si am plans... Amintindu'mi asta am varsat doua lacrimi. Atat.
Ziua a trecut greu, foarte greu... Elena m'a sustinut ca de obicei. E o prietena buna. :)
Cand am ajuns acasa m'am asezat in fata calculatorului si am ascultat muzica... Si am continuat sa plang... Din nou...
Cand m'am pus in pat ma simteam nelinistita si imi era frig... Ma simteam ''rupta''... Am inchis ochii si am visat nu stiu ce dracenii si m'am trezit pe la ora 2... Imi era frig din nou... Dupa o jumatate de ora cred ca am adormit din nou... Insa pe la 3 m'am trezit dint'un vis care m'a facut sa ma simt ingrozitor... Se facea ca eu eram la facultate. Si stateam intr'un apartament. Si era noapte, iar eu dormeam. Si m'am trezit din somn, m'am ridicat din pat, am luat telefonul si l'am sunat pe Ellu. Dupa putin timp el a venit la mine si m'a strans in brate. Ne'am pus in pat si stateam imbratisati... Si brusc m'am trezit... Si am inceput sa plang... Pentru ca la naiba... Am fantezii de genul de foarte multe ori... Visez cu ochii deschisi ca suntem impreuna noptile... Ca ma mangaie pe spate... Ca imi sopteste lucruri simple... Ca ii simt respiratia calda pe gat... Ca facem dragoste... Ca ne iubim pur si simplu. Insa fanteziile astea dor enorm... Si imi lasa un gol in suflet...
Noaptea respectiva am plans foarte mult... Si ma gandeam la el non-stop... Si imi doream atatea... Ma simteam atat de terminata fizic si psihic incat cred ca daca cineva imi dadea o palma nu simteam...
Nici nu stiu sa descriu bine tot ceea ce am trait pentru ca alcoolul ''isi face treaba''.
Mi'e dor de el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu