joi, 28 octombrie 2010

Unde esti? Ce faci? MA MAI IUBESTI??


Mi'as dori sa spun acum ''Mi'e dor de tine'' dar simt ca nu mai am cui zice...

Nu stiu de ce simt ca acesta va fi un adio ravasitor. Nu pot sa astept la nesfarsit si nu pot sa stau cu mainele in san si sa nu imi fac griji pt ca nu mi'ai mai vorbit de atata timp...
Inteleg, suntem impreuna, tu esti departe, dar eu? E ceva de genu' : si ce daca ea sufera? o sa'i treaca...??
Trece... Insa acum simt ceva in mine... Care ma doare enorm si ma omoara pe dinauntru... Sunt si eu om. Un om foarte vulnerabil. Un copil chiar. Ba nu, o adolescenta.

Vai...........
Vorba aia: it hurts like hell. It hurts like hell sa nu te am aici langa mine, sa nu pot sa te imbratisez, sa nu'ti aud vocea si mai ales sa nu mai vorbesc cu tine de atata timp... Nu sunt de piatra...
Am incercat sa'mi diminuez durerea si tristetea cat am putut de mult, dar acum simt ca explodez... Si nu vreau decat sa plang.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu