duminică, 5 august 2012

Amintirea ta...

Nu ma pot opri din a te iubi. 

Chiar nu stiu ce sa mai fac, unde sa ma mai ascund de tine. Esti permanet in mine, cu zambetul tau viclean. Ma privesti parca, si ma chemi la tine. Insistent. Stii ca nu pot sa vin... Imi lipsesti atat de mult incat simt ca ma sufoc fara tine. 

Ce sa ma fac fara tine?

Ma intreb in fiecare secunda unde va merge viata mea daca tu nu esti in ea. Fara tine ma simt ca intr'un iad continuu. Ma simt ca intr'un acvariu cu pesti, dar nu sunt pestele cel mare, sunt cel mic si vulnerabil, cel care se teme sa nu fie muscat de pestii cei mari. Nu muscat, devorat.

Te am doar in vis.

Azi noapte te'am visat. Te'am visat si faceam dragoste. Eram cea mai fericita. Mai fericita decat niciodata. Totul era atat de perfect... Cum doar un vis putea fi. Corpul tau peste al meu, buzele tale lipite de ale mele, mainile noastre incalcindu'se, parul tau atingandu'mi usor fata, ochii tai privindu'i pe'ai mei... Imi inspirai atata siguranta, atata caldura... Ma simteam acasa, in bratele tale. Asa cum ma simteam de fiecare data cand ma imbratisai strans si imi sopteai ca ma iubesti, apoi roseai. 

Ai fost o parte din mine.

Nu o sa te uit. Nu, nu, nu. Tu ai trezit in mine ceva ce nu credeam ca exista, ceva ingropat adanc. Tu mi'ai redat forta sa cred ca exista si oameni speciali, care ma pot face sa ating raiul. Am atins raiul atunci cand iti simteam respiratia sacadata pe piele. Am atins raiul atunci cand imi mangaiai contururile fetei. Am atins raiul atunci cand ma tineai de mana. Am atins raiul atunci cand mi'ai spus ca ma iubesti. Am atins raiul...

Intoarce'te.

Vino inapoi, vino la mine. Te doresc mai mult decat pe oricine. Ceea ce am trait cu tine nu voi mai trai cu nimeni altcineva. Vreau ca ceea ce a inceput sa continue si sa nu se termine vreodata... Nu vreau nici macar sa'mi imaginez viata fara tine. Dar tu esti departe... Desi mi'ai intrat sub piele si in mine esti permanent. Te vreau... Te iubesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu