marți, 14 august 2012

Sunt prizoniera ta

Sangele meu e imbibat de tine. Sufletul meu urla dupa tine. Incet, incet, m'ai umplut de tine. Simt ca nu mai e nimic altceva in mine. Doar tu. Vreau sa ma opun, dar sufletul meu nu ma lasa sa ma eliberez din placerea asta salbatica. Cu fiecare respiratie pulsezi in mine.
Vocea ta imi da miliarde de fiori, de fiecare data cand o aud se aprind fulgere in mine, care ma lovesc si imi place atat de mult...
Imi spun ca nu ar trebui sa simt asta, dar in acelasi timp imi doresc asta. Vreau sa te las sa imi intri in minte, in suflet, in orice vrei. Fa ce vrei cu mine. Doar asta imi doresc, adanc, inauntrul meu.
Nu imi apartii, dar nu conteaza. Sufletul meu tanjeste dupa tine. Otraveste'ma cu parfumul sufletului tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu