vineri, 3 august 2012

You are my everything


Doar pe tine te am. Doar pe tine te iubesc. Te iubesc asa cum un suflet singuratic iubeste luna plina. Si doar pe tine te vreau.
Dar ei nu ma aud, nu ma inteleg. Imi vine sa urlu, sa le zic ca te iubesc, dar nu m'ar intelege. Ma simt calcata in picioare. Biciuita de prejudecatile lor.
Si eu tot pe tine te caut. Esti atat de prezenta in mine, in sufletul meu. Nu te'as mai lasa sa pleci niciodata.
Iar ei rad de mine si ma fac sa ma simt un nimic. Si alerg, incerc sa ma ascund, dar ei fug dupa mine, incercand sa'mi fure secretele. Sa imi sape in rani. Am nevoie de tine ca sa nu ma mai doara cuvintele lor. Vreau sa nu imi dai drumul niciodata.
Dar eu tot la tine raman. N'o sa plec din lumea ta pentru ca nu vreau. Oricat te'as rani, oricat te'as face sa plangi, nimeni nu te va iubi vreodata asa cum te iubesc eu. Tot ce vreau esti tu. Ma simt nemuritoare atata timp cat ma iubesti. Nu am nevoie de ei. Te am pe tine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu