miercuri, 22 august 2012

Ce ma mai intreb eu

Si totusi care'i faza? Marea si atotputernica divinitate, din plictiseala, a scuipat niste oameni pe pamant. Oameni muribunzi, muritori. Dar nu oameni liberi, ca el e papusarul si te pedepseste daca nu ii indeplinesti ordinile. De ce s'a mai obosit sa arunce niste oameni care oricum o sa moara? E sadic? Ii place sa chinuie niste biete fiinte? Sa le chinuie pentru ca majoritatea oamenilor, odata ce s'a desteptat si inteleg incet cum sta treaba cu divinitatea asta, cica il necajesc pe marele stapan care trebuie sa'i pedepseasca aspru. Chiar si el te controleaza.
Nu'mi pot explica ce'a fost in mintea lui. Chiar asa de mult se plictisea acolo in paradisul lui? N'avea ce face si si'a confectionat niste jucarii? O sa fiu pedepsita ca am zis asta!!! Am fost sarcastica, normal.
Ma rog, oricum o sa mor. Nu am chef ca, dupa ce mor, sa dau socoteala cuiva pentru ce am facut. Mor si gata. Ma duc. Nu ma duc nicaieri, ci doar ma duc. Desi parca n'as avea chef sa mor... Aici iar intervine controlul pe care il exercita asupra noastra. Ce cacat!

P.S. : ... Si credinciosii imi vor sari la beregata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu