luni, 20 august 2012

Conversatie dintre diavolita si ingerul cu aripi negre

- Ma aflu in fata unui zid. Dupa el se gaseste fericirea. Am tot dat cu capul in el. Am facut gaura, mi'am bagat mana in zid, am atins fercirea, dar zidul s'a zidit la loc, prinzandu'mi si mana in el. Tot timpul patesc asa. Cred ca se numeste destin...
- O sa gasesti fericirea. Te asigur eu. Incearca sa analizezi zidul. Incearca sa lovesti in alt loc. Incearca... nu renunta. E pacat!
- Si daca o sa se inchida din nou?
- Nu o sa se inchida. Gaseste alt loc.
- Mi'e frica sa sap din nou...
- Nu trebuie sa'ti fie frica...
- Poate doar daca cineva ma va ajuta sa sap si ma va tine de mana daca se va inchide...
- Si cine e persoana aia?
- Nu stiu, trebuie sa o gasesc. Sa ma gaseasca.
- Eu?
- Vrei sa fii tu?
- Vrei sa fiu eu?
- Daca vreau sa fii tu... Vreau fericire, iar daca tu o sa poti sa ma ajuti... Da, o sa vreau. Nu uita ca nu te oblig. Faci doar ceea ce simti.
- Nu stiu daca eu pot fi. Pacat ca nu sunt acolo.
- Daca ai fi...?
- As incerca.
- M-ai ridica?
- Ti'as intinde mana.
- Dar nu esti. Ce'ai sa faci?
- Pai nu pot asa. Nu stiu. Pot incerca.
- Poti?
- Incercam.

3 comentarii: