duminică, 20 mai 2012

Cuvintele unui monstru

Am sa va dau un pumn de iluzii... o mana de sperante... doua degete de umanitate... o unghie de incredere...

Sunt monstrul din fiecare dintre voi. Sunt alb, sunt negru, sunt cum ma percepeti voi. Sunt ceea de ce va este mai teama. Sunt imaginatia voastra.
Am multi ochi si multe gheare care va zgarie sufletul. Nu va las sa dormiti, sa credeti in oameni, in iubire. Va fur libertatea si nu va las sa va bucurati de viata.
Nu va las in pace atata timp cat credeti in existenta mea. Va indepartez de prieteni, de familie. Pana cand ramaneti singuri. Singuri cu mine. Pana cand va omor incet. Pe dinauntru.
Daca ati scapat de mine inseamna ca aveti o inima puternica. Inseamna ca v'ati depasit conditia de simpli muritori. Inseamna ca aveti incredere in voi.

Am sa va dau o tona de frica... o mie de prejudecati... milioane de oameni care sa va spuna ca nu puteti, ca nu sunteti in stare... un infinit de piedici... sute de complexe de inferioaritae... zeci de vise spulberate... Trebuie sa constientizati un singur lucru: sunteti mai puternici decat credeti.

2 comentarii:

  1. Eu mai am putin si devin eu monstrul asta daca daca nu scap de el curand :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tre' sa scapi cat mai curand de el ca e groaznic de aiurea sa'l ai in tine.

    RăspundețiȘtergere