joi, 10 mai 2012

Plimbare in noapte

Eu nu sunt capabila sa am o relatie normala. Cu un barbat normal cu care sa formez o poveste normala. S'a ales praful de toate incercarile mele tampite. Nu sunt fericita. Simt ca imi lipseste ceva. Simt ca am inauntrul meu un gol care nu poate fi umplut. Un gol ca o rana infectata care pulseaza. Am tot cautat si nu am gasit nimic. Continui sa caut frenetic fara sa stiu ce anume caut. Am senzatia ca golul ala n'o sa fie umplut niciodata.
Merg pe sosea amortita. Nu cred ca as simtit nimic daca as fi catapultata de o masina. Poate as fi gasita cu zambetul pe buze. Calc praful si ascult muzica. Pasii mei sunt egali, perfecti. Pasii unui om in transa. Singurele lucruri generatoare de lumina sunt stelele, telefonul pe care tastez si ochii mei. Am deviat de la subiect. Defapt nu exista nici un subiect. Erau doar ganduri. Inca mai am alcool in sange. Gata. Plec acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu