vineri, 11 mai 2012

Plimbare in trifoi

Cum a fost cand ai iubit?
Simplu, pur.

Si cand a fost asta?
Demult.

De ce dormi noaptea?
Nu prea dorm. Rar dorm.

Cand nu dormi ce faci?
Ma gandesc. Si ascult muzica.

La ce te gandesti?
La diverse.

Cand nu vrei sa mai faci nimic ce faci?
Ascult tacerea.

Ce iti place sa faci cel mai mult?
Sa simt mirosuri. De toamna, de dragoste, de mancare, de oameni, de locuri, de sentimente.

Cum miros sentimentele?
Puternic. E imposibil sa nu te loveasca mirosul ala.

Descrie'te in trei cuvinte.
Simpla, ciudata, interesanta.

Spune'mi un secret.
Imi incredintez usor sufletul cuiva. Il las in mainile altcuiva, ca apoi sa il pierd cu totul. Dar nu'mi pasa. Vreau sa fac oamenii sa fie fericiti. Oamenii pe care ii iubesc.

Ce vrei de la viata?
Fericire. Si un pahar cu vise.

Spune'mi ceva frumos?
Am terminat monologul. Nu am ce sa zic frumos. Nu tot ceea ce zic eu e frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu