duminică, 6 mai 2012

Mi'a ajuns!

N'o sa ma intelegi niciodata, nu'i asa? Si n'o sa fiu niciodata suficient de buna pentru tine. Oricat as incerca. N'o sa pot sa ajung la inima ta bolnava si neagra. Am realizat asta dupa atatia si atatia ani. Tu o sa ramai vesnic incuiata in cutia ta de tabla, neagra, fortareata din cutite. Oricat de buna as fi, nu iti hranesc indeajuns animalul insetat de sange din tine. Daca sunt fericita, imi alungi prea usor fericirea sapand in sufletul meu cu ghearele tale de foc inghetat. Vrei sa incetezi sa ma mai sufoci cu absurditatile si cretinariile tale? Ai mentalitatea unui copil habotnic, psihopat, a unei gaze care te umple de dezgust atunci cand iti atinge pielea cu piciorusele ei scarboase. Iar eu sunt altfel. Esti sigura ca sunt sange din sangele tau? Sangele meu nu e la fel de dezgustator. Ce vrei de la mine? Ce dracu' vrei de la mine? N'o sa fiu niciodata ceea ce iti doresti tu, femeie... femeie. Te'as tortura asa cum ma torturezi tu pe mine, dar eu nu stiu sa omor incet asa cum o faci tu. Ma faci sa ma doara, sa te urasc, sa simt un amalgam de sentimente negative. Si ma si dezgusti. Imi e sila de tine. Nu pot sa iti mai inghit veninul. Lasa'ma dracului in fericirea si nebunia mea inca un an, ca doar atat am de gand sa te ma suport. Apoi o sa ma car din viata ta de rahat. Sa il ia dracu' de cacat! Oficial nu stiu daca o sa mai reusesc sa te mai iubesc, sa te mai suport, sa nu imi doresc sa dispari definitiv din viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu