miercuri, 30 mai 2012

What I want



- Ce iti doresti tu de la viata? am fost intrebata odata.
Cred ca imi doresc sa fiu lasata in pace. Imi doresc sa ma mut undeva singura, sau cu o prietena. Imi doresc sa fac ceea ce vreau cand vreau.
Imi doresc sa fiu iubita si apreciata. Imi doresc sa fiu inteleasa.
Vreau sa invat sa cant la pian. Sa studiez psihologia. Sa scriu o carte. Sa calatoresc.
Vreau sa am parte de liniste macar o ora pe zi. Sa ascult muzica zilnic si, daca se poate, non-stop. Vreau sa inot in Marea Rosie. Vreau sa mananc spaghete in Italia. Vreau sa respir aer scotian. Vreau sa ma duc intr'o padure si sa urlu cat ma tine vocea. Vreau sa imi petrec o dupa-amiaza intr'o casa in copac. Vreau sa am o gradina cu flori multe. Vreau sa beau sortimente diferite de vinuri. Vreau o camera cu tavan albastru, ca atunci cand ma trezesc sa cred ca ma trezesc sub cer.
Vreau sa ma plimb zilnic pe strada pe care o iubesc de ceva vreme. Vreau sa beau tot felul de bauturi care contin alcool, ca apoi sa ma plimb pe strada si sa ascult muzica.
Imi doresc sa fiu independenta si fericita. Nimic irealizabil. Dar cel mai mult imi doresc sa fiu lasata in pace, in lumea mea.


I guess I just got lost
Bein' someone else.
I tried to kill the pain,
Nothin' ever helped.
I left myself behind
Somewhere along the way
Hopin' to come back around
To find myself someday.

Lately I'm so tired of waiting for you
To say that it's ok, but tell me
Please, would you one time
Just let me be myself?
So I can shine with my own light.
Let me be myself.
Would you let me be myself?

I'll never find my heart
Behind someone else
I'll never see the light of day
Living in this cell
It's time to make my way
Into the world I knew
Take back all of these times
That I gave in to you

That's all I've ever wanted from this world
Is to let me be me

Please, would you one time
Let me be myself?
So I can shine with my own light,
Let me be myself...


2 comentarii:

  1. vreau sa comentez, dar nu stiu ce. pur si simplu apreciez faptul ca iti etalezi gandurile aici. felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu si pentru ca ma citesti :* scriu ce simt, atata tot :)

    RăspundețiȘtergere