luni, 7 mai 2012

Te astept




De cand ai plecat
Am lasat usa deschisa
Eu intru pe geam
Ca nu cumva sa'ti blochez intrarea.

Am lasat pe masa trandafiri
Rosii, cum iti plac tie
Au murit, dar poate's vii
In suflet, asa ca mine.

Poti sa ma suni
Te astept doar pe tine
Sunt cu ochii pe telefon
Pentru ca doar tie'ti voi raspunde.

Si o sa'ti scriu si o scrisoare
Cu litere de curcubeu
Si'nauntru o sa simti mirosul
Parfumului sufletului meu.

Eu te'astept mereu, sa stii
Inca mai putem merge impreuna
O sa ma gasesti in orice secunda
In trenul nostru, fumatorul galagios.

In dulap doarme
Rochia ta violeta
Si tricoul meu albastru
In care dormea doar trupul tau.

Niciodata nu e prea tarziu,
Si ceasul l'am dat in urma
Merge'ncet si sacadat
Dar inima mea bate'ntruna.

Totul e pregatit,
De ce nu vii?
Uite, am pictat si cerul cu sange
Varsat din paharul noptilor negre.

Sunt intr'o permanenta betie
Nici sa dorm nu mai pot
Toate astea sunt din cauza ca
Parfumul tau zace in cearceaful nostru.

Si eu tot te'astept
Cu bratele suspendate
Intr'o imbratisare in asteptare
Hai vino odata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu